juni 2012

rret - fiske i Ram - Tjerna. 25.06.2012.

Etter en vellykket fiske sesong i Ram - tjerna sist sommer satte jeg meg i bilen og reiste en tur hit for teste om det var like bra. Man kanfaktisk begynne lure p hva som har skjedd her. ls...

rret fiske i Fjellsjen p Finnskogen. 21.06.2012.

rret fiske med markdrag er en spennede fiskemte, rreten kan flge etter og smnappe lenge fr den omsider hugger til og sitter p kroken. Idar og jeg hadde en meget spennede dag og kveld p Fjel...

rret fiske i Abbortjern p Varaldskogen. 19.06.2012.

Christian og jeg tok oss en sen kveldstur til Abbortjern. Var en tur nede ved Kongotunen, Larbekken og Kavalainen fr vi startet fisket i Abbortjern. rreten vaket masse i Kongotunen og den var hel...

Sponsorer og samarbeidspartnere til Villmarksbloggen.

Vil med denne siden igjen takke mine stttespillere.  Villmarkshilsen Villmarksbloggen /Jan Rune

Breia. 17.06.2012.

Man m vel si det var en vellykket familiedag ved Breia. Vret holdt seg ganske bra, masse mennesker var innom ogfisk til noen av dem som testet fiskelykken. Her skal Villmarkskokken Rune Weckhor...

rret fiske i Fjellsjen og Trsjen p Finnskogen. 13.06.2012.

Iver, Stefan, Idar og jeg tok turen til Finnskogen for teste ut markedrag. Og i dag hadde jeg uheldigvis lagt igjen kamera hjemme. men bilder blir det alikevel. Fiskekort blir betalt for Fjellsj...

Kongsvinger Sport & Fritid AS.

Jeg vil rette en stor takk tilKongsvinger Sport & Fritid ASfor ha sponset meg medfiskeutstyr fraShimano. N kan jeg g fiskesesongen i mte med nytt og flott utstyr. Shimano Aerocast SAC27L Shi...

rret fiske i Lystjern p Varaldskogen 08.06.2012.

Da tok Iver, Idar og jeg turen innp Varaldskogen igjen. Denne gangen reiste vi til Lystjern. Lystjern. Det var utrolig flott vr denne dagen. Idar med den frste rreten. Denne fikk han nesten m...

Villmarksbloggen.blogg.no

Fikk en mail fra en kar i Oslo i dag som hadde vrt p Hoveden. Her hadde han kommet over noen som hadde risset inn reklame for Villmarksbloggen. Det er lagt ned flott arbeid her :) Villmarksblo...

rret og gjedde fiske i Glomma. 04.06.2012.

Kjell Roger og jeg har et lite avbrekk fra rret fiske p Finnskogen. Nsom Glomma har begynt g neder tiden inne for teste fiskebettet her. Vannstanden er kansje litt hy enn, men fra tidlige...

Fisketur til Varaldskogen p Finnskogen. "Gjesteinnlegg"

Etter litt "surfing" p nettet etter fine fiskeplasser fant vi en kar fra Kongsvinger som hadde en spennende blogg som omhandlet fiske. Akkurat det vi var p utkikk etter. Det sto skrevet at Varald...

Pinewood Norge AS

Jeg vil rette en stor takk til Pinewood Norge AS for ha sponset meg med friluftsklr Pinewood Lappland Extreme. N kan jeg g kalde fiskekvelder, hsten og vinteren i mte og slippe fryse. Pin...

Fisketur til Bjrntjern p Varaldskogen. "Gjesteinnlegg"

Jeg har i den siste tiden brukt en god del tid p og fiske sjrret i Oslofjorden. Men s kom varmen og jeg bestemmer meg for prve meg litt med trrflue. Og mine tanker gikk da til Kongsvinger o...

Med telt og fiskestang p Finnskogen. Dag 3.

01.06. - 03.06.2012. Dag 3. "Kongotunen, Larbekken, Kavalainen og Abbortjern". Etter en vindfull natt var vi gang tidlig p morgenen. Fikk i oss litt frokost og gikk ned til Kongotuen.Vinden har ...

Med telt og fiskestang p Finnskogen. Dag 2.

01.06. - 03.06.2012. Dag 2. "Snustjern, Svarttjern og Abbortjern" Igjennom natten var det stille, ingen mygg, knott, ulv eller bjrn kom innom for hilse p en enslig fisker som ligger i sin s...

Med telt og fiskestang p Finnskogen. Dag 1.

01.06. - 03.06.2012. Da var dagen kommet for en vandring med telt og fiskestang inne p Varaldskogen. Hadde valgt de dagene som vrgudene ikke var med, utrolig kaldt, regn og kraftig vind. Fant ut...
villmarksbloggen

52, Kongsvinger

Hei! Jeg heter Jan Rune og er 52 r. Jeg bor i Kongsvinger som ligger i Hedmark. Har en stor lidenskap for jakt, fiske, fellefangst og generelt alt innen friluftsliv. Enkelte av innleggene kan ha reklamebasert innhold. Dette skyldes at enkelte produsenter/leverandrer sponser meg med produkter. Og hvis jeg kommer over noe jeg synes fungerer bra, skriver jeg om dette. Hvis det er noe dere lurer p kan dere sende meg en e-post Villmarksbloggen@hotmail.no Har enkelte gjesteinnlegg, her er det andre som forteller om sine opplevelser, dit jeg har sendt dem. I disse innleggene er det de personene som str for teksten og bilder om ikke annet er oppgitt. Husk Copyright Det er ikke lov kopiere bilder eller teksten i mine innlegg. Villmarkshilsen Jan Rune